woensdag 21 november 2012

Week 6 meet/weegdag

Vandaag weer gewogen en gemeten,wist al dat er weinig of niets af zou zijn maar dat er iets was bijgekomen viel toch wel tegen. Het is mijn eigen schuld,we gaan hier elke dag of lunchen of dineren buiten de deur en ik dacht dat ik wel zou zien hoeveel alles weegt maar dat valt toch tegen. Vlees en vis heb ik of rauw of gegrild genomen en de groentes of gestoomd of rauw en alles zonder dressing of sausjes dus ik dacht dat ik goed bezig was maar.......dus niet.
Moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteren kok een handje chocolade noten heb gesnoept ik kon het gewoon 1x niet tegen houden maar er komt altijd(gelukkig) weer een nieuwe dag dus vandaag mij weer keurig aan het dieet gehouden.
Het is ook best moeilijk want mijn man houdt van lekker(en helaas vet)eten en vindt uit eten gaan hier erg leuk,mij maakt het(nu) niet zo uit,ik kan prima zonder wijn,dessert en de dingen die ik niet mag maar hij vindt het niet gezellig dat ik anders eet dan hij....

Maar ik heb mij voor genomen om zeker die paar weken tot de kerst heel erg mijn best te doen zo dat die laatste kilo's er toch af gaan,we sporten elke dag zeker een half uur dus we zijn goed bezig en het gaat mij zeker lukken!!!!
En na de kerst kijken we wel hoe ver ik ben en of ik dan nog door moet gaan of afbouwen.

Volgende week weer een fotootje van mijn slanke lijf ;-)
Sorry dit is niet de goede lijst de goede volgt nog....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten