donderdag 11 oktober 2012

Hi ,ik ben Prina en ik ben gisteren begonnen met het voedingsplan van Nederlandslank met de bedoeling om in korte tijd zeker 10 /12 kg af te vallen.

Eerst natuurlijk bloedanalyse laten maken en toen wilde ik zo snel mogelijk beginnen.
Helaas werd ik ziek en voelde mij niet optimaal dus dat vind ik geen goede start.
Had wel mijn gewicht doorgegeven en mijzelf opgemeten .
Kon dus door omstandigheden een weekje later pas beginnen maar wat schertste mijn verbazing ,ik was al bijna 1 kg lichter en de cm klopte ook niet meer ....

Hier mijn eerste overzicht van meting

Ik zag dat de meeste mensen een beschrijving geven van zichzelf,dus dat zal ik dan ook nog maar even doen...

Ik heet Prina en ik ben 57 jaar en ik weeg(woog) 67 kg,ik wil er minstens 10 kg af hebben misschien wel 12 kg.
Toen ik wilde gaan starten werd ik ziek dus ik moest het een weekje uitstellen maar ik had de meet en weeg gegevens al doorgegeven daarom klopt het begin niet helemaal.

Nederland Slank ontdekte ik op FB en het verhaal stond mij wel aan,zoals velen van ons heb ik ook bijna ieder dieet geprobeerd,bij het eiwitdieet van Alizonne werkte bij mij geweldig ik ben daar 13 kg mee af gevallen in een week of 13.Het koste zeer veel geld(2000€)maar het resultaat was er naar,een paar weken later was ik,door mijn eigen schuld,alweer wat kilo,s aangekomen en 3 maanden daarna kreeg ik te horen dat ik kanker had.Toen zijn de remmen los gegaan en ben ik verschrikkelijk veel gaan eten en snoepen(mede ook door de medicijnen)en in de kortste keren woog ik 72 kg,wauw nog nooit zoveel gewogen!!!
Van de dokters mocht ik toen niet gaan lijnen maar alles is gelukkig achter de rug,ben weer gezond en ik was hier helemaal klaar voor,Nederland Slank heb ik precies op het goede moment gevonden,ik had mij ook voorgenomen dat dit het laatste dieet zou zijn want dan maar wat dikker.Een leuke bijkomstigheid is dat mijn darmproblemen(door mijn bestraling)zo goed als genormaliseerd is,het kan toevallig zijn maar ik geloof dat het echt komt door dit afgepaste eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten