dinsdag 30 oktober 2012

Morgen weer weeg/meetdag,ben benieuwd,voel mij prima en kleding gaat steeds ruimer zitten.Zit lekker in mijn ritme met het dieet,als ik klaar met eten ben zet ik gelijk mijn wekker op de telefoon op
5 uur later dan hoef ik niet steeds na te denken hoe laat ik gegeten heb.
Zat er gisteren aan te denken dat ik eigenlijk al het eten wat ik nu mag erg lekker vind dus waarom zou ik ermee stoppen als ik straks op mijn streefgewicht ben maar manlief vond dat geen goed plan omdat hij het zeer ongezellig vindt,misschien was het beter geweest als hij gelijk mee was gaan doen.....;-)
Ik vind het ook geen probleem om voor hem iets anders klaar te maken,zelfs niet als ik Indisch kook

Zag op Facebook en op Nederland dat er weer nieuwe kandidaten bij zijn gekomen,erg leuk om hun ervaringen ook te lezen.

Morgen een nieuwe blog met mijn maten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten