vrijdag 21 december 2012

Laatste blog van dit jaar!!

Het is al bijna kerst en dan ben ik van plan om daar eens lekker van te genieten met eten. Heb wel een paar goede tips van @Nederland Slank gekregen,dus nu maar kijken hoe ik er door heen kom zonder veel aan te komen want dat zou wel heel jammer zijn,niet waar?

Laatste week ging het dieeten mij niet zo goed af ,heb toch wel stiekem een paar keer gesmokkeld en er was dus geen gewicht af er was zelfs iets bij maar ik was wel hier en daar weer een cm kwijt dus dat was wel heel fijn nog.....

Deze laatste dagen nog even heel erg mijn best doen kijken of er toch nog een paar ons af kunnen voor dat ik aan mijn wijntje ga beginnen.

Plaats hier nog wel even mijn laatste weeg en meet lijst en jullie zien mij volgende keer weer om toch nog die laatste kilo's kwijt te raken.

Fijne feestdagen allemaal!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten