donderdag 6 december 2012

weeg/meet 05-12-12

Kleine update,zoals jullie kunnen zien er is weer bijna 1 kilo af dus nu nog iets meer dan 4kg te gaan.Dit moet mij lukken het liefste voor de kerst want ik heb mij voorgenomen om met de kerst lekker te eten waar ik trek in heb en vooral een heerlijk wijntje erbij.Stel dat ik de 55 kg niet heb gehaald,ga ik gewoon daarna verder....

Het eten gaat nog steeds erg goed,wij gaan hier veel vaker uit eten dan thuis maar ik kies dan de dingen die ik mag en alles gegrild of gestoomd,ik kijk ook goed naar de hoeveelheden en ik denk dat ik het aardig kan inschatten,als ik gewoon thuis eet weeg ik alles nog steeds af en ik denk dat ik dan sneller op mijn gewicht was geweest,maar ja zo kom ik er ook.

Ik voel mij nog steeds prima ik heb het alleen regelmatig erg koud en dat had ik hiervoor eigenlijk nooit,ik had het eerder snel warm(helemaal met mijn opvliegers)dan dat ik het koud had.Wel lekker dat ik nu ook grotendeels van mijn opvliegers af ben!!

Ik weet niet of jullie dat ook hebben maar als ik in de spiegel kijk vind ik mijzelf lekker slank maar op een foto zie ik nog steeds dat die 5 kg er echt af moeten dus daarom ga ik echt door en laat ik mij niet gek maken door mensen die nu zeggen dat ZIJ het wel goed vinden zo en dat ik moet stoppen.Mijn man is er overigens niet helemaal blij mee dat ik zo af gevallen ben want borsten en billen zijn natuurlijk ook aardig geslonken maar ik ben er blij mee en daar gaat het toch om?

Volgende week horen jullie mij weer!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten